tisdag 29 november 2011

It's a house adventskalender


Vill bara tipsa om min absoluta favoritblogg It's a house som kommer ha en adventskalender fylld med en massa fina tävlingar ända fram till jul. Kika in på bloggen och inspirerars och var med och tävla :) 

It´s a house är verkligen vad jag skulle kalla drömhus och jag skulle verkligen vilja ha ett hus i den stilen. Nu är det så att jag inte får måla mitt hus i någon annan färg än Falu rödfärg ("kulturmärkt" område) + att det inte skulle passa in med någon annan färg bland alla andra röda hus som ligger så tätt inpå, men annars skulle jag absolut måla mitt hus vitt. Nu kanske ni undrar varför jag då köpte det här huset då, men jag ska säga att det är inte lätt att hitta ett drömhus till salu i Falun som man har råd med och det är så mycket andra faktorer som påverkar så jag får använda mig av inspirationen från denna blogg och applicera på insidan istället :)

Nej, nog läst på den här bloggen för idag, kika in på It's a house istället

/Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar