söndag 14 augusti 2011

Problem med internet

Nu har vi äntligen flyttat. Dock har vi varit utan internet eftersom Glocalnet tar en evighet på sig att flytta bredbandet och därför tappade vi gnistan med bloggandet innan vi knappt hade börjat. Men efter flera samtal med Glocalnet och ett lån av mobilt bredband har vi äntligen fått igång vårt vanliga internet (dock inte telefonen som var prioriterad enligt dem) så nu ska vi ta tag i detta igen. Men det får bli imorgon för nu måste jag i säng eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Jag är så "ledsen" att jag inte kan hjälpa till att slutföra  skyfflingen av kol som vi hittade under golvet. Det får min man och svärfar göra (som fortfarande har semester) :)



 /Kristina

P.S. Vi hade fantastisk hjälp  av min familj i helgen, både med skyffling av fyllnadsmassa och städning av sotet efteråt. Tackar ödmjukast! D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar